Real-time Pakket Tracking

Track & Trace

Volg uw pakket real-time van verzending tot bezorging. Voer hieronder uw track & trace code in voor de meest actuele status.

Volg uw Pakket

U vindt deze code in uw verzendbevestiging email

Inloggen op Account

Bekijk al uw bestellingen en track & trace codes in één overzicht

Inloggen

Bestelling Opzoeken

Geen account? Zoek uw bestelling op met ordernummer en email

Zoek Bestelling
PostNL

PostNL Levering

Standaard verzending door heel Nederland

PostNL Track & Trace
DHL

DHL Express

Express levering in grote steden

DHL Tracking
UPS

UPS Levering

Internationale zendingen

UPS Tracking

Status Uitleg

Aangemeld

Pakket is aangemeld bij vervoerder

In Verwerking

Pakket wordt gesorteerd in depot

Onderweg

Pakket is onderweg naar bestemming

Out for Delivery

Pakket wordt vandaag bezorgd

Bezorgd

Pakket is succesvol afgeleverd

Probleem

Er is een leverprobleem opgetreden

Veelgestelde Vragen

Ik heb geen track & trace code ontvangen

Check eerst uw spam-folder. Als u daar ook geen verzendbevestiging vindt, neem dan contact met ons op. Mogelijk is uw bestelling nog niet verzonden.

Mijn pakket wordt niet bijgewerkt

Soms duurt het even voordat tracking informatie wordt bijgewerkt. Dit kan tot 24 uur duren na verzending. Als er langer geen update is, neem contact op.

Wat als mijn pakket niet wordt bezorgd?

PostNL probeert het pakket bij buren af te geven of brengt het naar een afhaalpunt. U krijgt hiervan automatisch bericht. Bij problemen kunt u contact opnemen.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Dit is vaak mogelijk via de track & trace pagina van de vervoerder, zolang het pakket nog niet onderweg is. Via PostNL app kunt u ook de bezorging aanpassen.

Problemen met uw bezorging?

Ons klantenservice team helpt u graag verder met vragen over uw pakket en bezorgstatus.